Az új felhasználókat természetesen érdekli, hogyan működik a Daibau platform. Milyen egyedi funkciókat kínál az építőknek, hogy minél szélesebb körben elérhetők legyenek és több projektet nyerjenek el?
A Daibau platform egy kapcsolattartási pont a kivitelezők és vállalkozók, valamint azok számára, akik ilyen típusú szolgáltatásokat keresnek. A mi feladatunk, hogy a vállalkozásokat összekössük a potenciális ügyfelekkel, vagyis, hogy a megfelelő kivitelezőt vagy szolgáltatót összekössük azokkal az ügyfelekkel, akik kitöltötték az űrlapot a platformon. Ugyanakkor azt is biztosítjuk, hogy a hozzánk érkező ajánlatkérések minőségiek, pontosak és időszerűek legyenek. A vállalkozók és szolgáltatók napi vagy heti értesítéseket kapnak. Az aktuális igények rendszeres figyelemmel kísérésével is elérhetik az új, potenciális ügyfeleket.
Feladatunk, hogy a megfelelő kivitelezőt vagy szolgáltatót összekössük a platformon ajánlatot kérő, potenciális ügyfelekkel, és egyben biztosítsuk, hogy a hozzánk érkező ajánlatkérések minőségiek, pontosak és időszerűek legyenek.
A Daibau milyen előnyöket kínál a regisztrált felhasználóknak? Ezek az előnyök hogyan befolyásolják a vállalkozások növekedését?
Kezdettől fogva az volt a célunk, hogy olyan platformot fejlesszünk ki, amely könnyen használható és hasznos azon építők számára, akikkel már tíz éve együttműködünk. Kapcsolatunk hosszú távú együttműködésen, valamint kölcsönös bizalmon alapul. Az iroda kényelméből vagy akár terepen is, néhány kattintással azonnali hozzáférést biztosítunk az új üzleti lehetőségekhez. Folyamatosan fejlődünk, a versenytársaink pedig követnek és utánoznak bennünket. Munkánk alapjainak megismertetése céljából minden ellenőrzött építőnek felkínáljuk szolgáltatásaink ingyenes próbaverzióját. Az előfizetők számára természetesen kivételes előnyöket kínálunk, mint például az ügyfelekkel való azonnali kapcsolatfelvétel lehetősége, nagyobb online láthatóság és tartalommegjelenítés. Azt is fontosnak tartom kiemelni, hogy az ingyenes és a fizetős csomagok között természetesen sokkal nagyobb a különbség.
Hogyan maximalizálhatják az építők a Daibau platform funkcionalitását az új ügyfelek és projektek számára?
A vállalkozók, kivitelezők az előfizetéses csomag megvásárlásával maximálisan kihasználhatják a rendszer funkcionalitását. Előfizetőinket, vagyis ügyfeleinket kiemelten tájékoztatjuk az aktuális igényekről e-mailben és a profiljukon keresztül is értesítjük őket. Előfizetőinknek egy mobilalkalmazás is a rendelkezésére áll, amellyel azonnal hozzáférnek az új ajánlatkérésekhez, amint ellenőriztük és visszaigazoltuk azokat.
A vállalkozók vagy szolgáltatók előfizetéses csomag megvásárlásával a legtöbbet hozhatják ki a rendszer funkcionalitásából. Az aktuális igényekről kiemelten tájékoztatjuk ügyfeleinket.
Kérem, magyarázza el a Daibau.hu platform működésének folyamatát az ajánlatkérések fogadásától a feldolgozásig. Hogyan segíti ez a folyamat az építők és a potenciális ügyfelek közötti kommunikációt?
Az ügyfelek az online űrlapon keresztül kérnek ajánlatot, amelyet munkatársaink feldolgoznak. Ellenőrzik a megrendelő elérhetőségeit, a kérés komolyságát és a munka végrehajtásához szükséges egyéb információkat. Az ügyfelek általában kevés információt adnak meg, ezért a további adatokért legtöbb esetben felhívjuk őket. Érdekünk, hogy a vállalkozók, kivitelezők minél több információhoz jussanak, hogy azonnal felmérhessék, érdekli-e őket az adott munka. A kiválasztott, megfelelő kategóriák alapján a kérést visszaigazoljuk és értesítjük az érintett vállalkozókat, szolgáltatókat.
Milyen konkrét előnyöket kínál a Daibau más hasonló weboldalakkal szemben, és ez hogyan befolyásolja az új felhasználókat a platform kiválasztásában?
Mindenek előtt szeretném még egyszer hangsúlyozni, hogy nem mi határozzuk meg a kivitelezőknek és szolgáltatóknak, hogy kiknek küldjék el ajánlataikat, a választásban teljes mértékben szabad kezet kapnak. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a mesterek, kivitelezőink és vállalkozóink teljesen ingyenesen láthatják az adott projekttel kapcsolatos kérdéseket és információkat, de csak akkor kell fizetniük, ha az adott megrendelővel kapcsolatba szeretnének lépni. Ha a projektek túl kicsik, túl nagyok, vagy más okból nem érdeklik a mestereket, akkor nem kell értük fizetni.
Kivitelezőink az egyes projektekkel kapcsolatos összes kérdést és információt ingyenesen megtekinthetik, és csak akkor kell fizetniük, ha egy adott megrendelővel szeretnének kapcsolatba lépni.
A Daibau milyen technikai támogatást nyújt felhasználói számára, és ez hogyan befolyásolja mindennapi tevékenységüket?
Az adatbázisunkban szereplő vállalkozások és magánszemélyek telefonon vagy e-mailben kereshetnek bennünket, munkatársaink örömmel állnak rendelkezésükre. Segítünk a rendszerben felmerülő problémák megoldásában, valamint egy adott munkával vagy ügyféllel kapcsolatos kérdésekben is. A cégekkel való kommunikáció nagyon fontos számunkra, mert csak így tudunk releváns projekteket eljuttatni hozzájuk.
Hogyan gondoskodik a Daibau a kivitelezői minőségéről és megbízhatóságáról? Milyen eljárásokkal tartható fenn a magas színvonal?
A kivitelezők, vagyis az ajánlattevők jobb minősége és nagyobb megbízhatósága céljából rendszeresen figyelemmel kísérjük az ügyfelek reakcióit, visszajelzéseit, valamint az üzleti és pénzügyi helyzetüket. Vannak esetek, amikor a vállalkozások rossz értékelést kapnak, vagy súlyos hibákat követnek el a projekt megvalósítása során. Ilyenkor eltávolítjuk őket a Daibau platformról, és megszüntetjük hozzáférésüket is. Ezzel biztosítjuk, hogy az ügyfelek megbízzanak a platformon elérhető építőkben, egyúttal ügyelünk minden hűséges és minőségi partnerünk reputációjára.
Miként teszi lehetővé a Daibau a mesterek és cégek számára, hogy kitűnjenek a versenytársak közül? Hogyan tudják kihasználni profiljukat a platformon a maximális láthatóság érdekében?
A rendszerünkben regisztrált összes cég saját profillal rendelkezik, ahol bemutathatják a céget, ismertethetik annak történetét és tevékenységét, írhatnak a jövőképükről. A cégeknek lehetőségük van referenciák bemutatására is. Ez közelebb hozza őket az ügyfelekhez, mert így bemutathatják az általuk megvalósított projekteket. A profiljukon a bemutatkozás mellett azoknak az ügyfeleknek a megjegyzéseit is összegyűjtik, akikkel együttműködtek.
A Daibau milyen eszközöket és funkciókat biztosít a projektek kezeléséhez és az ügyfelekkel való kommunikációhoz a napi műveletek megkönnyítése érdekében?
A vállalkozók, vagyis az ajánlattevők három különböző módon követhetik nyomon a megkereséseket (ajánlatkéréseket). Felhívhatják telefonon az ügyfelet, vagy közvetlenül a profiljukon keresztül, az oldalon és a mobilalkalmazásban található chaten keresztül kommunikálhatnak egymással. Itt magáról az ajánlatkérésről is tájékozódhatnak, még mielőtt a közvetlen telefonos kapcsolatfelvétel mellett döntenek.
A vállalkozók három különböző módon követhetik nyomon a megkereséseket – napi vagy heti e-mailek, saját profiljuk és mobilalkalmazás útján.
Hogyan járul hozzá a Daibau a mesterek hírnevének és megbízhatóságának javításához a potenciális ügyfelek körében?
A Daibau weboldal látogatóinak nagy része nem jártas az építőiparban, ezért gyakran alapvető tanácsokra van szükségük a munkavégzés lehetőségeivel kapcsolatban. A cégnyilvántartásban szereplő cégekről kevés információ található a cégjegyzékben, és előfordul, hogy nem a valós képet tükrözik. Ha egy cég pontosan be tudja mutatni tevékenységét, az mindenképpen hozzájárul az ismertséghez, ami minőségi munka révén a hírnévben és a megbízhatóságban is megnyilvánulhat.
Hogyan használhatják fel a mesterek a Daibau platformon kapott visszajelzéseket és véleményeket szolgáltatásaik fejlesztésére és az ügyfelek elégedettségének növelésére?
Minden ügyfélnek, aki a platformon érdeklődik, lehetősége van arra, hogy a munka végeztével értékelést adjon a cégről. Azok a vállalkozók és cégek, akik keményen dolgoznak és elkötelezettek a munkájuk iránt, sok pozitív visszajelzést kapnak, mind a hozzáállásuk, mind az elvégzett munkák minőségét illetően. Ezeket az értékeléseket a profiljukon gyűjtik össze, és a Daibau.hu látogatói is elolvashatják. Mindenesetre az emberek nagyobb valószínűséggel választanak egy olyan céget, amelynél sok hozzászólás látható, vagyis pozitív értékelést kapott, mint egy kevés hozzászólással rendelkező, vagy egyáltalán nem értékelt céget.
Minden ügyfélnek, aki a platformon érdeklődik, lehetősége van arra, hogy a munka végeztével értékelést adjon a cégről. Azok a vállalkozók és cégek, akik keményen dolgoznak és elkötelezettek a munkájuk iránt, sok pozitív visszajelzést kapnak, mind a hozzáállásuk, mind az elvégzett munkák minőségét illetően.
Hogyan kezeli a Daibau az olyan kihívásokat, mint a megbízhatatlan kérések vagy a vállalkozók és az ügyfelek közötti konfliktushelyzetek?
A Daibau rendszer nem avatkozik be az ügyfél és a cég között kialakult kapcsolatba. Az ügyfél és a cég között a feltételekkel, garanciákkal és fizetéssel kapcsolatos valamennyi megállapodás egyedi, kizárólag rájuk tartozik. Emiatt a közöttük felmerülő esetleges viták megoldása is csak őket érinti. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy nem nyújtunk támogatást. Minden esetben arra kérjük ügyfeleinket és a cégeket, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg a problémákat, még akkor is, ha ez néha visszalépést jelent. Ha azt tapasztaljuk, hogy ugyanazokkal az ügyfelekkel többször adódnak problémák, vagy egy cég nem végez minőségi munkát, akkor elhatárolódunk tőlük, és a jövőben már nem működünk együtt velük.
Mik a tervek a Daibau platformmal kapcsolatban, és milyen előnyökkel járnak a jelenlegi és az új felhasználók számára?
Nagyon sok fejlesztési projekt van, de ezek egyelőre maradjanak titokban. Jelenleg számos tevékenységünk arra irányul, hogy javítsuk a platform használhatóságát mind a befektetők, azaz igénylők/ajánlatkérők, mind a mesterek számára. Már évek óta magas keresletnövekedést tapasztalunk minden piacunkon, és célunk, hogy az elkövetkező években az építők és a befektetők összekapcsolásának vezető platformjává váljunk ezekben a régiókban.