Megfelelő építési és felújítási projekteket továbbítunk

Havonta 2.000 ellenőrzött projekthez építőipari kivitelezőket keresünk a Daibau.hu-n
Bejelentkezés
Még nem próbálta ki a Daibau.hu-t? Regisztrálja cégét ingyenesen

Könnyen elérhető ügyfelek

Ellenőrzött projektek, komoly ügyfelek

Felhívjuk az ügyfeleket Ön helyet és átnézzük a projektek, majd ezt követően csak azokat továbbítjuk, amelyek Önt is érdekelhetik.

Ön választja ki a projekteket

Miután a honlapunkon átnézte a projekteket, Ön dönthet arról, hogy mely ügyfelektől kér további adatokat és a kivitelezést is megbeszélhetik.

Tisztességesen, plusz költségek nélkül

NEM vonunk le jutalékot vagy egyéb díjat, NINCS rejtett költség és meglepetés, csak az Ön által kiválasztott csomag havi/éves díját fizettetjük meg.

Szakembereink tapasztalata

Szerintem ez a jövő! Mindenki pontosan a minőség és az ár-minőség arány miatt egyre inkább az olyan platformokat fogja keresni, mint a Daibau.

Szeretem, hogy válogathatok a munkák közül! Nekünk megspórolja ezzel az időt, hogy én keressem meg a munkát, hanem a munka megtalál engem. Nagyon örültem, hogy a Daibaut megtaláltam.

A Daibau használata egyszerű! Könnyű felregisztrálni rá, könnyű a munkákra úgymond lecsapni és felvenni a kapcsolatot az ügyfelekkel.

Mindennaposan használjuk a Daibau platformot! Ami nekem nagyon tetszik, hogy közvetlen össze is kötnek a megrendelővel úgy, hogy nekem ezzel nem kell foglalkoznom.

A lakossági ügyfelek ránk tudnak találni, illetve azok a generálkivitelezők is, akik szakmunkákra alvállalkozókat keresnek!

Ami miatt érdekes nekünk a szolgáltatás, hogy kisebb szakipari munkákat szerezzünk, másrészt pedig próbáljuk meg integrálni a karbantartási részeket is!

Legutóbbi projektek - 661 elérhető projekt

Jelenlegi projektek

Ön választja ki a projekteket

Az értékes projektek minden nap csak egy karnyújtásnyira vannak Öntől, a Daibau.hu platformon


Máig megjelent több mint 32 000 építési és felújítási projekt, amelyek összértéke több mint 125 500 000 €. Csatlakozzon hozzánk és ne maradjon le a jó alkalmakról, amelyek lehet, hogy csak Önt várják!

Regisztrálja cégét ingyenesen
Gyakori kérdések
Projektek és ügyfelek

1. Hogyan kaphatunk ügyfeleket és projekteket?


A Daibau.hu jelen van a világhálón, a nyomtatott sajtóban és fizikailag is. Számos építkezéssel és felújítással foglalkozó partnere van, akik növelik a Daibau láthatóságát. Az ügyfelek a keresőkön és partnereinken keresztül találnak meg minket. Az ügyfelek több mint fele olyan visszatérő látogató, akinek a platformról már pozitív véleményük van.

2. Miért fordulnak az ügyfelek a Daibau.hu-hoz?


Úgy a magán mint a jogi személyeknek nehéz a tervezett időszakban jó és szabad kivitelezőt találniuk. A Daibau.hu csak néhány kattintás után kapcsolatot teremt az ügyfelek és a projekt után érdekelt, ellenőrzött kivitelezők között. Így rengeteg időt takarítunk ügyfeleinknek és csökkentjük a kockázatot.

3. Kik a Daibau.hu ügyfelei és milyen jellegű projektekről van szó?


A Daibau.hun olyan személyek jelentkeznek, aki megfelelő és bevált vállalkozót szeretnének találni. Felhasználóink ​​magánszemélyek és vállalatok, építészek, szervezetek és állami intézmények.
A Daibaun különböző értékű projekteket találhat, a kisebb javításoktól egészen a több milliós befektetésekig. Heti szinten minden partner részére van néhány érdekes projekt.

4. Komolyak-e a Daibau ügyfelek?


Tisztában vagyunk azzal, hogy az ügyfelek komolysága nagyon fontos partnereink számára. Ezért több helyen is kontrolláljuk, hogy mekkora a projekt megvalósításának valószínűsége. Az értesítésekből kizárjuk azokat az ajánlatkéréseket, ahol a felhasználókat csak az árak érdeklik, vagy ha a tervezett kivitelezés időpontja a távoli jövőben van. A megerősített projektek esetében ellenőrizzük, hogy az ügyfélnek eddig hány ajánlata van és egyedül döntünk a megvalósítás komolyságáról. Minden tényezőt esélyértékelésre számolunk át, amelyet a projektek listáján zöld-sárga csíkkal jelölünk. A partnereknek lehetőségük van az adminisztrátornak bejelenteni a komolytalan ügyfeleket is.

5. Hogyan tudok jelentkezni a heti vagy havi értesítésekben kapott projektekre?


A próbaidőszak folyamán hetente kétszer értesítjük az érdekes projektekről, az előfizetőket pedig naponta. Minden projektet megtekinthet és eldöntheti érdekli-e vagy sem. Az elérhetőségeket tartalmazó linkre kattintva közli velünk és az ügyféllel is, hogy érdekli a projekt. Az ügyfélnek a rendszer által üzenetet küldhet, fel is hívhatja, de az eddigi tapasztalatok alapján a személyes találkozás jelentősen növeli az együttműködés esélyét.

6. Hogyan jelentkezhetek arra a projektre, amelyre meghívtatok?


Ha úgy gondoljuk, hogy Ön különösen alkalmas vállalkozó lenne egy adott projektre, az ajánlatkérés megerősítése után az ügyfélnek először az Ön cégét javasoljuk. Így az ügyfél megkaphatja az Ön telefonszámát és várja hívását. Ez esetben személyre szabott emailt és SMS-t küldünk Önnek.

7. Megfelelő projekteket kapok?


Amennyibe észreveszi, hogy olyan jellegű értesítéseket kap, amelyek nem tartoznak az Ön tevékenységi körébe, kérjük értesítse erről ügyfélszolgálatunkat és beállítjuk úgy, hogy Önnek megfeleljen. Amennyiben az ajánlatkérések nem reális értékűek vagy a projektek más tevékenységekre vonatkoznak, szintén értesítsen minket. Egyébként a rendszerbe való bejelentkezés után Ön is módosíthat minden beállítást.

8. Mely projektekben vehetek részt?


A ajánlatkérést beküldő látogatókat a megfelelő vállalkozókkal hozzuk össze, ezért gondot vezetünk arról, hogy megfelelő cégeket javasoljuk, amelyek képesek és szakképzettek a projekt kivitelezésére. Fontos tudnunk, hogy hány fős csapattal rendelkezik mert ehhez állítjuk be a kapott projekt méretét. Új építés vagy teljes felújítás esetén megfelelő csapatra, valamint komplett kitöltött referencialapra van szükség. A földmérési, tervezési és egyéb mérnöki kategóriáknál szükséges a kamarai jogosultság is.

9. Mi történik amennyiben megbeszélem a kivitelezést?


Próbaidőszak esetén a díjmentes együttműködés végét jelenti. Amennyiben már előfizető, a megvalósítás nincs kihatással az együttműködés költségeire, mert a Daibau nem von le közvetítői díjat saját előfizetőitől.

Értékelés

1. Hogyan tudhatom meg az ügyfelek véleményét?


Csak az ajánlatkérést már hagyott ügyfél értékelheti a tanácsadással kapcsolatos szakértelmet, az árat és a kivitelezés minőségét. Az ügyféltől Ön is véleményt kérhet, mivel a hozzászólások hatással vannak a végső értékelésre és láthatóak a cég Daibau profilján.

2. Mit jelent a Daibau.hu értékelés?


Daibau.hu értékelési osztályzat az Ön objektív minőségét tükrözi és az Ön tapasztalatától, valamint a csapat méretétől függ. Emellett az értékelési osztályzatra hatással van még a válaszadás gyorsasága, valamint az ügyfelek és a szakmabeli felhasználók véleménye is. Ezért, ha jó munkát végez magasabb értékelési osztályzatot csatolhat a referenciák listájához. Az értékelés jelöli az Önök kompetenciáit és a névjegyzékben lévő hely meghatározására is szolgál, de elősegítheti a javasolt kivitelezők listájára való felkerülést is. Felhasználóink igen komolyan veszik a kérdőív kitöltését.

3. Ki lehet javasolt kivitelező?


A javasolt kivitelezőknek legalább 8,6 átlag értékelési osztályzatuk és két éves munkatapasztalatuk kell, hogy legyen a Daibaun. Mivel ezekért a partnerekért tudunk garantálni, hogy minőségi és korrekt munkát végeznek, ezért objektív érvek és egyéni következtetések alapján jelvényt és autós matricát is kaphatnak.

4. Mit jelentenek a Daibau jelvények?


A javasolt kivitelező jelvény mellett minőségi munkavégzés alapján rangsorolunk és kiemelünk más előnyöket is. Például a visszajelzések gyorsaságára adott jelvényt, akkor kaphatja meg egy cég, ha a projektek legalább 70%-ára válaszolt. A több mint 10 éves munkatapasztalattal rendelkező cégek tapasztalt kivitelező jelvényt kaphatnak, a 9-től nagyobb átlagosztályzattal rendelkező cégek pedig magas értékelés jelvényt érdemelnek ki.

5. Mi történik, hogy ha az ügyfél negatív véleményt adott?


A Daibau nem felel a kivitelezők által végzett munkáért. (általános szerződési feltételek). Minden írásbeli reklamációt a minőségi változásokkal összhangban, a kivitelezőn és az ajánlatkérőn át ellenőrzünk. Amennyiben megállapítjuk, hogy a kivitelező két indokolt reklamációt kapott, kizárjuk a rendszerből.

Együttműködés

1. Miért jó a Daibau.hu rendszer?


Daibau.hu által új ügyfeleket és projekteket szerezhet, de az Ön minőségi szolgáltatásait és termékeit is népszerűsítheti. Több mint ezer bevált tervező, kézműves és építőipari vállalat bízik bennünk. Több piacon dolgozunk és számos támogatási szolgáltatást biztosítunk ügyfeleinknek. Hosszútávú partnerei vagyunk mindazoknak, akik aktívak a magyar építőipari piacon.

2. Ki lehet a Daibau.hu rendszer része?


A minőség szószólói vagyunk, ezért vannak bizonyos kritériumaink a regisztrált cégekkel szemben. Csak azok a bejegyzett építőipari tevékenységet végző cégek csatlakozhatnak rendszerünkhöz amelyek, legalább 5 befejezett projekttel, legalább 3 500 000 Ft éves jövedelemmel és zárolatlan bankszámlaszámmal rendelkeznek. Beszélgetést folytatunk minden cég képviselőjével, hogy minél több fontos információt tudjunk meg róluk. Rendszeresen ellenőrizzük partnereinket és az általuk végzett szolgáltatások minőségét.

3. Mi az a díjmentes próbaidőszak?


A bizalom jeleként a rendszer minden vállalatnak 15 bevált ingyenes projektet küld. Így tesztelheti a rendszer működését, és megbizonyosodhat a kapott projektek jogszerűségéről. Az új projektekről hetente kétszer emailt küldünk, majd akár 15 ügyféllel is kapcsolatba léphet. A próbaidőszak végén előfizetési szerződést ajánlunk.

4. Miért kötnek előfizetői szerződést?


A próbacsomaggal szemben a fizetős csomagnak számos előnye van. Az előfizetői szerződés megkötése után több projekthez kaphat hozzáférést. Kiválaszthatja, mely régiókban és mit szeretne dolgozni. Hozzáférést kaphat nagyobb projektekhez és komolyabb ügyfelekhez. A rendszer partnereit azonnal értesítjük az új projektekről a próbacsomagban pedig néhány napos projekteket küldünk. Az előfizetői szerződés aláírása számos további előnnyel jár, amelyeket rovatunkban ismertünk csomagok.

5. Hogyan tudok előfizetési szerződést kötni?


Az előfizetéssel kapcsolatos bővebb tájékoztatóért lépjen kapcsolatba az értékesítési részleg munkatársaival, akik segítenek kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb ajánlatot és csomagot. Előfizetési szerződést vagy számlát küldünk Önnek, majd a befizetés utáni első munkanapon aktiváljuk a kiválasztott csomagot.

6. Meddig érvényes a Daibau előfizetés?


A előfizetés érvényességi ideje attól függ, milyen csomagot választott. Az éves előfizetés érvényességi ideje a befizetés napjától számított 365 nap. Havi előfizetés esetén pedig minden hónap végén számlát küldünk az adott hónapra vonatkozó szolgáltatásokra.

7. Milyen csomagok közül lehet választani a Daibaun?


Aktuális csomagajánlataink és áraink megtalálhatóak a következő linken: Daibau, partner csomagok. Havi és éves csomagokat ajánlunk, de ha Ön az együttműködési szerződést hosszabb időre szeretné megkötni, akkor egyéb ajánlataink is vannak.

8. Mit tehetünk, ha jelenleg nem tudunk projekteket fogadni?


Ha jelenleg leterhelt és sok munkája van, értesítse erről adminisztrátorunkat és a kért időszakra leállítjuk az értesítésküldést. Ez idő alatt nem lehetséges az előfizetés lefagyasztása. A megbeszélt időszak lejárta után az értesítések automatikusan ismét aktiválódnak.

9. Mit tegyek, ha már bizonyos tevékenységet nem folytatok?


Jelentse, ha felhagy valamely tevékenységgel vagy ha a több mint 250 Daibau kategória közül valamelyikkel elkezd foglalkozni. A cég megszűnése esetén pedig a rendszerben is deaktiválódik a profilja.

Próbálja ki díjmentesen és válassza ki azokat a projekteket, amelyek Önnek tetszenek!
Regisztráljon díjmentesen és próbálja ki a Daibau rendszert

Regisztrálja cégét ingyenesen Aktuális projektek
  • 32 029 projekt

  • 11 638 ellenőrzött értékelés

  • 125 500 000 € ajánlatkérések összege