Találjon megfelelő aszfaltozás kivitelezőt? Összegyűjtöttük és ellenőriztük azokat a helyi aszfaltozás kivitelezőket akik Budapest területén és környékén dolgoznak. Kérjen ajánlatot és az érdekelt aszfaltozás kivitelezők felmérés és ajánlatadás céljából kapcsolatba lép Önnel. Kellemes aszfaltozás kivitelező biztosan lesz az Ön számára is.
Segíthetünk?
Jusson egyszerűen kivitelezőkhöz.
Segíthetünk?
Jusson egyszerűen kivitelezőkhöz.
Legutóbbi projektek kategóriában Aszfaltozás, Budapest
Szükség van az autóbejáró aszfaltjának javítására, illetve újraaszfaltozására, körülbelül 80-100 négyzetméteres területen.
Harangi G.
Szükség van kb.1500-1800 m2-es ipari telephely aszfaltozására.
Májer S.
Szükség van rossz állapotú; részben aszfaltozott, toldott-foldozott, betonozott kocsibeálló (újra) aszfalzotására.
A csatolt képtől rosszabb állapotban van!
Csengeri J.
Szükség van 150 x 300 cm aszfaltozásra, egy kisebb területen szegélykövezésre, valamint betonvágásra.
Bakonyi A.
aszfaltozásra térkövezésre
Bari R.
Szükség van prakoló aszfaltozására.
Varga Z.
Padka döntésre szeretnénk ajánlatot kérni gépkocsibeállóhoz, kb. 3-4 m2.
Lakatos N.
Az aszfaltozás általában gyorsabb, mint a más típusú burkolási munkák. Ez kevesebb fennakadást és rövidebb kivitelezési időt jelent. Az aszfaltozás, különösen nagyobb területeken, általában olcsóbb is, mint más típusú útépítési munkák. További előnye, hogy az aszfaltfelületek aránylag könnyen karbantarthatók, a kisebb javítások és helyreállítások pedig könnyen elvégezhetők a sérült felületek újraaszfaltozásával.
Az aszfalt legfőbb hiányosságai közé tartozik, hogy érzékeny a szélsőséges hőmérsékletre, különösen a magasra, amelynek hatására az aszfalt lágyabbá válik, míg az alacsony hőmérséklet hatására törékennyé válik és repedezik. Az aszfaltfelületek emellett kevésbé ellenállóak a nagy terhelésekkel szemben, és lyukak, valamint repedések is jelentkezhetnek. Az aszfalt éppen ezért nem javasolt olyan helyeken, ahol fokozott forgalom van vagy azokon a helyeken, ahol gyakran használnak nehéz járműveket. Végül, de nem utolsó sorban, az aszfaltfelületek vízelvezető képessége is valamivel gyengébb, ezért megfelelő vízelvezetést kell biztosítani.
A meglévő útburkolatot, ha van, mindenekelőtt el kell távolítani, majd a talajon lévő esetleges sérüléseket ki kell javítani (talajfeltöltés, ütközők készítése stb.). Ezután következik a leszórt frakció tömörítése az alap megszilárdítása és az aszfaltozásra kerülő felület kiegyenlítése céljából. Ezt követően az aszfaltkeverőben előkészítik az aszfaltkeveréket, amelyben a bitument felmelegítik és összekeverik olyan aggregátumokkal, mint a homok, kavics és kő. Az elkészített aszfaltkeveréket speciális gépek, például aszfaltterítő gépek segítségével szétterítik az előkészített felületen. Az aszfalt kiegyenlítése és tömörítése a kívánt egyenletesség, simaság és vastagság elérése érdekében történik. Miután kiöntötték az aszfaltkeveréket, az új aszfalt egyenletes eloszlását és tömörítését különféle hengerekkel végzik.
Kis parkolók vagy műutak aszfaltozása általában 1-3 napig tart. Ebbe beleszámítják a talaj előkészítését, az aszfaltkeverék előkészítését, az aszfalt kiöntését és hengerelését, a száradást azonban nem.
Az aszfalt általában 24-48 órán keresztül szárad, de ez az idő függhet az időjárási viszonyoktól, a felvitt rétegtől és más tényezőktől. Hogy megóvjuk a sérülésektől és a deformálódástól, amíg szárad, nem szabad rajta közlekedni sem gyalog, sem járművel.
Az aszfaltozás különböző területeken alkalmas típusú munka, beleértve a főutakat és a helyi utakat, parkolókat, átjárókat, házak menti ösvényeket, teraszokat, tenisz- és kosárlabdapályákat és hasonlókat.
Többféle aszfalt létezik. Ezeket a speciális igényeknek megfelelően használják. Leggyakrabban meleg aszfalt keveréket használnak, amelynek alkotóelemei az adalékanyagok, a kötőanyagok (bitumen) és a töltőanyagok a szilárdság és tartósság biztosítása céljából. Alacsonyabb hőmérsékleten vagy kisebb javításoknál hideg keveréket használnak, amelyet nem kell melegíteni, és kész formában azonnal használható. Létezik újrahasznosított aszfalt is, amit a régi lekapart keverékből készítenek úgy, hogy azt megőrölik és az új aszfalt alapjaként ismét felhasználják.
Az aszfalt javasolt vastagsága az aljzat rendeltetésétől függ. Az utakon, a forgalmi terheléstől függően, az aszfalt vastagsága általában 5 és 15 centiméter között változik. A parkolóknál, rendeltetésétől és a várható terhelésétől függően, az aszfalt vastagsága 5 és 10 centiméter között van. Az autóbehajtóknál általában elegendő, ha az aszfalt vastagsága 5 centiméter.
Az aszfaltozás professzionális és műszaki szempontból összetett feladat, amelyet főként erre szakosodott építőipari és útépítéssel foglalkozó cégek végeznek. Ezek a kivitelezők a minőségi munkavégzéshez megfelelő tudással, gyakorlattal, szerszámokkal, gépekkel és felszereléssel rendelkeznek. Amikor kivitelezőt választ, fontos leellenőrizni annak felkészültségét, a referenciákat és azt, hogy milyen tapasztalattal rendelkezik, valamint a minőség és a kívánt eredmény biztosítása érdekében ajánlott szakemberekkel egyeztetni.
Az aszfaltozott felületetek rendszeres karbantartást igényelnek, de ez általában kevésbé igényes feladat, mint más típusú utaknál. Az aszfalt karbantartása magában foglalja a repedések és kátyúk javítását, a felület rendszeres tisztítását, a bevonat megújítását, stb. Az aszfalt megfelelő karbantartása kulcsfontosságú annak tartóssága és minősége szempontjából. Amennyiben a karbantartást a szabályoknak megfelelően végzik, az aszfaltozott felületek évekig nagyobb problémák nélkül tarthatnak.
Amennyiben több repedést, kátyút észlel, vagy a felület leválását tapasztalja, akkor az aszfalt azonnali javítása szükséges. Az ilyen típusú sérülések olyan gondokat okozhatnak, mint a vízzel szembeni ellenálló képesség csökkenése, nehezebb közlekedés (vezetés), és általában véve az aszfaltfelület rossz kinézete. Felújításra akkor is szükség van, ha az aszfaltrétegek leválnak, vagy ha a felület nagyon elhasználtnak, erősen kopottnak tűnik.
Erre a kérdésre nem tudunk egyértelmű választ adni. Általánosságban elmondható, hogy az aszfalt megfelelő a ház körüli felhajtók és utak burkolására, de tartsa szem előtt, hogy ez egy unalmas anyag, amelyet általában a közutakhoz kötnek. A ház körüli rész sokkal karakteresebb lesz, ha kővel, téglával vagy betonnal burkolják, míg aszfaltot – korlátozott mértékben – például kocsibeállóknál használhat.
Az aszfaltozás ára függ az aszfalt vastagságától, a munkálatok helyszínétől (a távolabbi és nehezen megközelíthető helyszín magasabb árat jelent), a terepviszonyoktól (emelkedő és hasonlók), a meglévő földterülettől (hogy a terepen nagyobb-e az árvíz- és földcsuszamlásveszély, vagy nagyobb mennyiségű kiegyenlítő anyaggal kell-e feltölteni), és további szolgáltatásoktól.