Találjon megfelelő gázszerelőt, fűtésszerelőt? Összegyűjtöttük és ellenőriztük azokat a helyi gázszerelőket, fűtésszerelőket akik Budapest területén és környékén dolgoznak. Kérjen ajánlatot és az érdekelt gázszerelők, fűtésszerelők felmérés és ajánlatadás céljából kapcsolatba lép Önnel. Jó gázszerelő, fűtésszerelő biztosan lesz az Ön számára is.
Segíthetünk?
Jusson egyszerűen kivitelezőkhöz.
Segíthetünk?
Jusson egyszerűen kivitelezőkhöz.
Legutóbbi projektek kategóriában Gázszerelő, fűtésszerelő, Budapest
Szükség van a Saunier Duval Semia 24 készülék tágulási tartályának cseréjére, mivel a nyomás alacsony, és vízzel történő feltöltés után sem normalizálódik, folyamatosan csökken.
Mayer Z.
Szükség van Vitodens 100 kazán éves karbantartására, hőcserélő savazására.
Frank J.
Szükség van a Bosch Condens 3000W kazánunk éves ellenőrzésére és szükség esetén alkatrészcserére.
Serege N.
Szükség van a gáztűzhely javítására, mivel elektromosan gyújt be, de ha elengedem a gombot, elalszik a láng. Az egyik lángot nem használjuk, esetleg abból át lehetne tenni a hibás alkatrészt. Szerintem a hőérzékelővel van gond, mert eddig 10-15 másodpercig égve maradt, de mostanra bármeddig nyomva tartva is elalszik. Szikra van, és a fúvóka is ki lett takarítva.
Stejer S.
Szükség van a Junkersz cirkó javítására, mivel a piro láng nem kapcsol be, így nincs fűtés és melegvíz.
Menyhárt É.
Szükség van a Hajdu GB 120.2 gázbojler vízkőtelenítésére, az anód ellenőrzésére és általános karbantartására, mivel a gyártó előírása szerint ezt 2 évente el kell végezni. A bojler beüzemelése lassan 2 éve történt, kívülről hibátlan, nincs tapasztalható probléma.
Kiss Á.
Szükség van egy Bosch 2300 gázkazán éves karbantartására.
Dr. T.
Technorgáz MIKA 6E TURBO kazán tisztítása, ellenőrzése a fűtési szezon előtt. (Bp., 2. ker.)
Kukovecz H.
Van egy radiátor, amit a szoba közepén helyezkedik el, ezt szeretnénk amennyire csak lehet a jobb oldali falhoz közelebb húzni ( 136cm-es méretet a minimálisra csökkenteni) vagy pedig a jobb oldali falra egy kisebb radiátort beépíteni.
Mellékleve küldöm a mostani helyét a radiátornak.
Unhauzer E.
Szükség van árajánlatra egy hőmennyiségmérő beszerzésére és beüzemelésére egy 38 lakásos társasházba, ahol központi fűtés van és öntöttvas radiátorok.
Sinkó V.
Első lépésként biztosítsa a kazán vagy készülék, azaz a teljes rendszer rendszeres szervizelését és karbantartását. Ez magában foglalja a szűrők tisztítását és cseréjét, a ventilátor és szivattyú munkájának ellenőrzését, valamint a szivárgás és égés ellenőrzését. A megfelelő karbantartás biztosítja az optimális teljesítményt és csökkenti az energiafelhasználást. A helyiség szigetelése is fontos tényező. Győződjön meg róla, hogy a nyílászárók jól zárnak; egyes helyiségeket, de akár az egész házat is lehet a továbbiakban hőszigetelni. A továbbiakban beállíthatja a termosztátot optimális hőmérsékletre, vagy automata termosztátot is beépíthet, amely a beállított ütemezés szerint irányítja az az összes fűtési paramétert.
Rendszeres szervizeléssel biztosítja, hogy a kazán, a készülék, de az egész rendszer is optimális üzemmódban működjön, ami segít az anyag hatékony égésében és csökkenti az energiahasználatot. Emellett a megfelelő karbantartás segít bármilyen jellegű károk vagy sérülések megelőzésében is, amelyek további javítási költségekhez vezetnének. A megfelelő karbantartáshoz tartozik a csövek ellenőrzése és tesztelése (áramlás és szivárgás), a ventilátor munkája, a szivattyúk és termosztátok, a tisztítás és a kopott, elhasználódott részek cseréje.
A kazánok vagy berendezések szervizelésének gyakorisága sok tényezőtől függ, amelyek közé tartozik a fűtésrendszer típusa, a készülék kora, a gyártó ajánlásai és a helyi előírások. Általában véve azonban mindig ajánlott, a kazán vagy fűtőberendezés évenkénti szervizelése. A szervizelés során a szakemberek leellenőrzik a kazán működését, az égést, a tömítettséget és annak biztonsági állapotát. A szűrőket is megtisztítják és kicserélik, leellenőrzik a ventilátor és szivattyúk munkáját, és elvégzik az összes javítást vagy cserét. Bizonyos esetekben, mint a gázkazánok vagy fa biomasszával működő kazánok, a gyártó javasolhat gyakoribb szervizelést is, például félévenként.
Az első jel a fűtés hatékonyságának a csökkenése. Ha észreveszi, hogy a helyiség nem melegszik be olyan gyorsan és jól, mint általában, vagy a helyiségben váltakozik a hőmérséklet, ez rendszerhibát jelezhet. A másik jel a szokatlan hangok vagy zaj jelentkezése a kazán működése közben. A szokatlan, gázra, égésre, égett anyagokra emlékeztető szagok vagy füst megjelenése, ugyancsak fontos jele a szervizelés szükségességének. Ez utalhat gázszivárgásra, a cső eltömítődésére vagy más problémákra, amelyek sürgős beavatkozást igényelnek. A sürgős beavatkozásra utaló egyéb okok között vannak a kazán beindításával vagy működésével kapcsolatos problémák az instabil láng vagy, ha a láng gyakran kialszik, gondok a termosztáttal vagy szokatlan nyomás és hőmérsékleti értékek. Amennyiben a felsoroltak közül bármelyik jelet észleli, ajánlatos azonnal fűtési szakemberhez fordulni, aki megállapítja a probléma okát.
Az ilyen ellenőrzés általában egytől három óráig tart. A szervizelés alatt a mester először megszemléli és teszteli a kazán vagy berendezés működését. Ezt követően elvégzi annak tisztítását, a szűrők cseréjét, leellenőrzi, hogy van-e szivárgás, majd az égés ellenőrzése következik. A szervizelés utolsó része a szükséges javítások vagy karbantartási munkák. Amennyiben összetettebb javításokra vagy alkatrészek cseréjére van szükség, a szolgáltatás tovább tarthat. Ilyen esetekben a mester újabb időpontot jegyez elő, vagy az adott alkatrészt magával viszi javításra.
A szolgáltatás költségeit befolyásoló kulcstényezők közé tartozik a kazán vagy készülék típusa, a munka nagysága, a javítás vagy karbantartás összetettsége és a helyszín. Például a gázkazán vagy készülék szervizelése drágább lehet, mint egy fa biomasszával működő vagy elektromos kazán szervizelése. Ez a biztonsági rendszerek, a gázcsatlakozások és a gázkészülékek egyéb speciális elemeinek ellenőrzése miatt van. Amennyiben további javításokra vagy alkatrészcserékre van szükség, az szintén befolyásolja a végösszeget. A helyszín is hat az árra – egyes régiókban magasabb a munkadíj, így a szervizelés is drágább. Lényeges megjegyezni, hogy ezen költségek mindegyike voltaképpen a megfelelő működésbe való befektetés, amely meghosszabbítja a rendszer élettartamát. Befektetés ez a készülék biztonságába is, ami ugyanilyen fontos, ezért érdemes megbízható szervizt választani, amelyik jó hírnévnek örvend, még akkor is, ha drágább másoknál.
Először ellenőrizze, hogy a szerviz rendelkezik-e megfelelő engedélyekkel és tanúsítványokkal a fűtőberendezések karbantartási és javítási szolgáltatásaihoz. Ezzel biztosítja, hogy a szerviztechnikusok megfelelő szakképzettséggel és tapasztalattal rendelkeznek a munkavégzés terén. Azt tanácsoljuk, hogy ellenőrizze a mester referenciáit, akárcsak az ügyfelek értékeléseit. Nem kevésbé lényeges az sem, hogy megbizonyosodjon arról, vajon a karbantartó megbízható gyártókkal és fűtőberendezés-beszállítókkal dolgozik-e, és van-e hozzáférése eredeti alkatrészekhez. Ily módon nyugodt lehet, hogy minőségi és megfelelő pótalkatrészeket használ. Végül győződjön meg arról is, hogy a forgalmazó minden szolgáltatására garanciát vállal. A megbízható szerelők garanciát vállalnak az elvégzett munkára, ami azt mutatja, hogy bíznak a munkájuk minőségében és professzionalizmusában.
A garancia általában kiterjed a készülék anyag- vagy gyártási hibáira, amelyek a vásárlást követően meghatározott időn belül jelentkeznek. Amennyiben ilyen problémák merülnek fel, a gyártó felelős a javításért vagy a készülék cseréjéért. Ebben az esetben a vevőt további költségek nem terhelik. A rendszeres szervizelés és karbantartás azonban nem képezi a garancia kötelező részét. Mégis, vannak olyan gyártók, amelyek kiterjesztett garanciális feltételeket vagy szervizszerződéseket kínálnak. Ezek magukban foglalják a készülék rendszeres szervizelését és karbantartását, ezért mindenképpen tájékozódjon az adásvételi szerződésben kínált ajánlatokról. Végül az eladónak vagy a gyártónak meg kell adnia a készülék karbantartására és szervizelésére vonatkozó összes utasítást.
Ha a kazán vagy fűtőberendezés elromlik, legjobb szakképzett szerviztechnikust hívni és részletesen elmondani a problémát. Törekedjen arra, hogy a használati utasítás mellett mindenképpen megőrizze a vásárláskor kapott műszaki adatlapokat, mert hasznos lesz tudni a készülék típusára és gyártójára vonatkozó információkat. A mester megvizsgálja a készüléket, megállapítja a problémát és javaslatot tesz a megfelelő javításra. Bizonyos esetekben, ha a készülék elavult, vagy a javítás túl költséges egy új készülék vásárlásához viszonyítva, cserét is tanácsolhat. Fontos, hogy ne próbálkozzon önállóan semmivel, hacsak nem rendelkezik megfelelő tudással és tapasztalattal az adott területen.